maandag 7 november 2016

Boerderijklassen 2016-2017 - Dag 1


Dag mama’s en papa’s, oma’s en opa’s, …

Onze eerste dag zit er al op. Ondertussen liggen we al in ons bedje, want het was een drukke dag.
Toen we uit de bus stapten was het nog aan het regenen. Maar het duurde niet zo lang meer voor het wat droger werd.
We maakten al kennis met de dieren op de boerderij en hebben ze ook al gevoederd.
Daarna was het al etenstijd: lekkere spinaziepatatjes met vissticks.
Jammer genoeg was er niet veel platte rust, want onze bedjes moesten opgemaakt worden. Bij de ene ging dat al wat vlotter dan bij de andere.
In de namiddag was er tijd voor wat ponyrijden, konijntjes knuffelen. Nieuw dit jaar is het go-kartparcours met tractors en terreinbuggy’s.
Dan was het tijd voor onze eerste kookles: confituur maken! De appeltjes hebben we zelf moeten snijden.
Na het avondeten zagen velen er al heel vermoeid uit, maar we hebben toch niet opgegeven.
Voor het slapengaan nog een “griezelig” bedverhaaltje.
Willen jullie zien wat we vandaag allemaal meemaakten?
Bekijk dan de volgende foto’s maar eens! Het zijn drie reeksen bij elkaar.

Beestige groetjes van jullie boerkes en boerinnekes

5 opmerkingen:

  1. Heyyy,
    Ze hebben een leuke dag gehad zie ik. Mis me dochter nu al. Hopen dat dat ze daar het leuk vind. Groetjes mama van tuana p.s. ( willen jullie aan tuana afyonlu zeggen dat ze haar eerst de jas aandoet daarna haar regenjas,want is heel dun. İk wil niet dat ze ziek wordt.) 😉veel plezier allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heyy, ik ben de mama van lilyana,ik zie dat ons meisje na der zin heb gehad op de foto's😉 wens jullie nog heel veel plezier allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de toffe foto's. Nu kan ik met een gerust hart in mijn bedje kruipen ;-) Aan iedereen nog heel veel plezier gewenst. Veel groetjes aan Senne, vanwege de mama en Laïs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt voor de toffe foto's �� veel plezier daar ! groetjes mama van Diandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zie er daar heel leuk uit ik mis mijn kleine meid maar zij moet zich vooral amuseren ;nog veel plezier daar aan iedereen .groeten mama en papa en chayenne xx

    BeantwoordenVerwijderen